تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان تا پایان مردادماه اعلام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان، اظهار داشت: در این مورد هماهنگی‌های لازم با فدراسیون فوتبال صورت گرفته است. تاریخ دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان را تا پایان مردادماه اعلام می‌کنیم.
محمد سلطان‌حسینی گفت: نظر فدراسیون فوتبال بر این بود که ثبت‌نام مجددی صورت نگیرد و این مجمع با حضور چهار نفر کاندیدای شرکت در این انتخابات برگزار شود.
وی بیان کرد: صحبت‌هایی را با ابرقویی‌نژاد سرپرست هیئت فوتبال استان اصفهان انجام دادم و قرار شد فردا جلسه‌ای را با وی برگزار کنیم تا شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت را مهیا کنیم و تاریخ دقیق برگزاری این مجمع مشخص شود.
لازم به ذکر است در پایان مهلت ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات هیئت فوتبال استان در دهم خردادماه امسال، 6 نفر برای شرکت در این انتخابات اعلام آمادگی کردند که در ادامه، حسین صفری و علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد از شرکت در انتخابات انصراف دادند.
محمد مجیری (رییس هیئت کشتی استان)، عبدالرسول یزدی‌زاده (رییس هیئت دوومیدانی استان)، عباس اخوان و مسعود هراتیان چهار کاندیدای این انتخابات هستند.
ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان در 14 سال گذشته در دست علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد بود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.