ایلام؛

مدیریت جهادی و ولایی تنها راه نجات کشور است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مدیریت جهادی، بسیجی و ولایی تنها راه نجات کشور و پیروزی در همه عرصه هاست و غیر از این راه دیگری نداریم.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در آیین اختتامیه هشتمین دوره طرح ولایت ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان ایلام اعلام کرد: دشمن جایگاه ولایت فقیه در کشور ما را خوب شناخته به همین دلیل است که در 38 سال گذشته به صورت مستمر علیه این جایگاه دشمنی می کند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه آنها می دانند که ولی فقیه چقدر در عزت و اقتدار این نظام موثر است و کارنامه نظام نیز نشان می دهد که موفقیت از آن کیست، اضافه کرد: پشتیبانی، حضور و بصیرت مردم نیز هست اما آنچه مهم است رهبری و سکانداری ولی فقیه زمان شناس و دشمن شناس است.
وی افزود: اسرائیل در طول 65 سال قدرت بلامنازع منطقه و خاورمیانه بود اما اکنون به برکت وجود ولایت فقیه در پشت مرزهای خود متوقف شده و به شکست در برابر حزب الله بعنوان گروه تربیت شده مکتب امام و رهبری اذعان می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: در این سال ها آمریکا چند حکومت منطقه را ساقط کرده است اما هنر امام و رهبری اینکه همواره مردم را به میدان دعوت کردند و با کشاندن مردم به صحنه، حکومت شاه را ساقط کرد و حکومت اسلامی را جایگزین آن کرد.
وی افزود: کودتای ترکیه که با حمایت آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی انجام شد به این دلیل شکست خورد که مردم به صحنه آمدند و این راهی است که امام و رهبری به جهانیان نشان دادند.
حجت الاسلام لطفی گفت: 27 سال از زعامت و رهبری مقام معظم رهبری می گذرد و ببینید اکنون در زمینه عزت و اقتدار بین المللی در چه جایگاهی هستیم و این از برکات ولی فقیه است که باید در جامعه تبیین شود.
وی تاکید کرد: داعش مولود نامشروع مثلث آمریکا، اسرائیل و عربستان برای بدنام کردن اسلام و مقابله با نظام اسلامی ایجاد شد اما اکنون به برکت ولایت فقیه نفس های آخر خود را در عراق و سوریه می کشد.
امام جمعه ایلام یادآور شد: دشمنان امروز امنیت ما را نشانه گرفته اند و این برای آمریکا وحشت آفرین است که دور تا دور ایران اسلامی را نا آرام کرده اما نتوانسته حتی یک روستا یا شهر ما را نا آرام کند.
وی ادامه داد: دشمن بدنبال جدایی انداختن بین جوانان و ولایت و دفاع مقدس است و می خواهد از طریق به فراموشی سپردن فرهنگ بسیجی و ایثار و شهادت فرهنگ جدید وارداتی خود را جایگزین کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه ولایت بعنوان یک اصل اعتقادی در معارف دین اسلام بخصوص معارف رضوی بسیار مورد بحث و تحقیق قرار گرفته است، افزود: هیچ موضوعی مهمتر از بحث ولایت نیست و محور بیشتر بحث ها و مناظرات امام رضا (ع) با دانشمندان آن زمان نیز حول محور ولایت بود.
حجت الاسلام لطفی اظهار کرد: امامت و ولایت از عمیق ترین مباحث اعتقادی ماست و بشدت به آن نیازمندیم و اگر بحث امامت ائمه اطهار را مطرح می کنیم ولایت فقیه نیز در همان امتداد است و بین امامت و ولایت هیچگونه افتراقی وجود ندارد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.