«كانون ملل» مجموعه دانشجویی است که با هدف ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به دانشجويان دانشگاه از ملل مختلف در دانشگاه شهید باهنر شکل گرفته است.

«کانون ملل» دانشجویان غیر ایرانی کرمان را بشناسیدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، «كانون  ملل»  دوازدهمين كانون در اداره كل فرهنگی دانشگاه شهيد باهنر است که با هدف ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به دانشجويان دانشگاه از ملل مختلف بوجود آمده است.

این مجموعه دانشجویی با وجود اینکه 10 ماه بیشتر از فعالیتش نمی‌گذرد، توانسته فعالیت‌های چشمگیری انجام دهد. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به «برگزاری دو دوره جشنواره بین‌المللی سفره مشترك دانشجويان ايران و افغانستان با حضور مقامات ارشد دو کشور »، «برگزاری اولين نشست بررسی مسائل ادبيات روز افغانستان»، «برگزاری جشنواره غذا و سلسه همایش‌های شب‌های ملل با حضور کشورهای افغانستان، ایران، تاجیکستان و پاکستان»، «برگزاری سه دوره گفتمان دانشجويان افغانستان دانشگاه شهيد باهنر كرمان» اشاره کرد.

همچنین کانون ملل «تعديل شهريه 4 برابر دانشجويان خارجی در دوره شبانه به شهريه همانند دانشجويان دوره شبانه ايراني» و «پيگيری جذب دانشجويان افغانستانی بدون كنكور و آزاد در دانشگاه شهید باهنر کرمان» را در کارنامه خود دارد.

«تایید و تصویب انتخاب دانشجوی برتر و پژوهشگر برتر غیرایرانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان دانشگاه مادر استان» و «مشارکت در ایجاد دفتر کنسولی دانشجویان خارجی در دانشگاه شهید باهنر کرمان» از دیگر فعالیت‌های این مجموعه دانشجویی است.

كانون ملل همچنين تلاش دارد فضای هم‌انديشی مثبت را برای دانشجويان ملل مختلف فراهم سازد.

علاقمندان می‌توانند فعالیت‌های اين كانون را در سايت www.kanoonmelal-uk.com پیگیری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار