اهواز؛

برگزاری مسابقه‌ کتابخوانی عطر رضوی

هم‌زمان با دهه کرامت مسابقه‌ کتابخوانی عطر رضوی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامشیر گفت: مربیان کانون هم‌زمان با دهه کرامت مسابقه‌ کتابخوانی عطر رضوی را ویژه‌ کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری رامشیر اجرا کردند.

شهناز قنواتی اظهار کرد: با بیان این‌که برای برگزاری این مسابقه از هفته‌های قبل کتاب‌های مرتبط با سیره‌ علمی و عملی امام رضا(ع) که در کتابخانه کانون موجود بودند را به بچه‌ها معرفی و آن‌ها را به مطالعه کتاب‌ها تشویق کردیم، افزود: در این مسابقه که به شکل جدول توسط مربیان کانون طراحی شده بود کودکان و نوجوانان به سؤال‌های مرتبط به کتاب‌ها پاسخ دادند و خانه‌های جدول را پر کردند.

مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامشیر در ادامه به فعالیت‌های دیگر این مرکز فرهنگی هنری به مناسبت دهه کرامت اشاره کرد و افزود: مسابقه نقاشی «طعم شیرین زیارت» یکی دیگر از برنامه‌های این دهه مبارک است که در آن بچه‌ها خاطرات خود را از زیارت حرم امام رضا‌(ع) با فن آزاد به تصویر می‌کشند.

قنواتی یادآور شد: برنامه‌های دهه کرامت این مرکز هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت معصومه‌(س) در این مرکز آغاز شده است و تا سالروز ولات امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار