یاسوج؛

مقام دوم هنرجوی یاسوجی در جشنواره مهارت‌های هنری کشور

معاون آموزش و پرورش بویراحمد گفت: در ادامه موفقیت‌های دانش‌آموزان بویراحمدی، هنرجوی یاسوجی در جشنواره مهارت‌های هنری کشور مقام دوم را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ خدامراد دانش‌‌پایه  با بیان اینکه آموزش و پرورش بویراحمد به دنبال اهداف مهمی در حوزه‌های مختلف است، اظهار کرد: قبل از هر چیز باید در زمینه آموزشی پایه‌های خود را قوی‌تر کنیم.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: رشد و ارتقای سطح آموزشی در مدارس و آموزشگاه‌های مرکز استان یکی از مهم‌ترین خواسته‌های اولیای دانش‌آموزان و مسؤولان در استان است.

دانش‌‌پایه بیان کرد: به همین منظور مدیر و معاونین و همه همکاران ما در آموزش و پرورش بویراحمد سعی بر بالا بردن کیفیت آموزش در سطح مدارس این شهرستان دارند و برای رفع مشکلات در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به دستاوردهای بسیار زیادی که آموزش و پرورش این شهرستان در طول سال جدید داشته است، گفت: در حوزه‌های مختلف آموزشی و پرورشی و همچنین در پژوهش و ورزش دستاوردها و رتبه‌ها و مقام‌های کم‌نظیری کسب کرده‌ایم.

وی به یکی از آخرین موفقیت‌های آموزش و پرورش این شهرستان اشاره کرد و گفت: در دهمین جشنواره مهارت‌های هنری شاخه کاردانش که در اردبیل برگزار شد هنرجو فائزه خرام از هنرستان وحدت یاسوج مقام دوم کشور را کسب کرد.

معاون آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود: این هنرجو در رشته صفحه‌آرایی و با موضوع صفحه‌آرایی کتاب عید قربان صاحب رتبه کشوری شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.