استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختصاص یک هزار و 400میلیارد ریال یارانه سود بانکی فرصت خوبی برای ترغیب سرمایه گذاران است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی گفت : مصوبه پرداخت یارانه پرداخت 50 درصد سود بانکی به متقاضیان سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد یکی از اقدام ها و مصوبه های ارزنده سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به این استان است.

وی به ظرفیت های بکر اقتصادی این استان برای جذب سرمایه گذاری در بخشهای صنعتی،کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و گفت: مشوق های سرمایه گذاری از جمله کاهش بهره بانکی و معافیت مالیاتی پیش بینی شده فرصت خوبی را برای سرمایه گذاران در این منطقه فراهم کرده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با فراخون سرمایه گذاران به همکاری برای اجرای طرحهای بزرگ اشتغالزا و تولیدی گفت: وجود 10درصد منابع آبی و امکان اجرای طرحهای بزرگ در بخش آب و خاک، آبزی پروری ،دام و طیور و گلخانه شرایط خوبی برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: در برخی مناطق استان امکان اجرای طرحهای بزرگ آبزی پروری با ظرفیت یک هزار تن وجود دارد.

خادمی انعقاد سه تفاهم نامه مهم اقتصادی بین استانداری کهگیلویه وبویراحمد و سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، پست بانک ایران و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در سفرهیات دولت به این منطقه را یادآورشد و افزود: این امر بیانگر وجود ظرفیت های سرمایه گذاری کلان دراین استان است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بر اساس این تفاهم نامه ها سازمان اقتصادی کوثر متعهد به سرمایه گذاری افزون بر هشت هزار میلیارد ریال در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات در این استان شده است.

وی اظهار داشت: امکان سنجی و مطالعه طرح فسفات چرام ، پرورش مرغ گوشتی و اجرای طرح پرورش ماهی در شهرستان چرام از مهمترین تعهدات سازمان اقتصادی کوثر در انجام این تفاهم نامه است.

وی اظهار کرد: این سازمان همچنین متعهد شد که در هر یک از شهرستان های هشت گانه استان کهگیلویه و بویراحمد یک تا 2 طرح در بخش های کشاورزی و صنعت سرمایه گذاری کند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: بر این اساس کمیته امداد حضرت امام (ره) نیز با تامین اعتبار حدود یک هزار و 70 میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویان در نقاط مختلف استان سرمایه گذاری خواهد کرد.

سی امین سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد روزهای 24 و25 مرداد انجام شد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.