استاندار یزد: اجرای سلیقه ای قانون و در نظر گرفتن منافع شخصی و گروهی به زیان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ سیدمحمد میرمحمدی استاندار، در هفتمین جلسۀ هم‌اندیشی با احزاب و تشکل‌های سیاسی استان با گرامیداشت فرارسیدن هفتۀ دولت بیان کرد: هفتۀ دولت متعلق به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است و این هفته می‌تواند فرصتی باشد برای اینکه ضمن ارائۀ گزارش عملکرد و فعالیت‌های دولت تدبیر و امید به مردم، آنها را در برگزاری مناسبت‌های هفته دولت مشارکت دهیم.

میرمحمدی ادامه داد: بزرگداشت هفته دولت بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر است که متعلق به نظام هستند و باید رفتار و اخلاق آنها الگویی برای خدمتگزاران به مردم در دولت باشد. 

وی با بیان اینکه باید از احزاب سیاسی استان از هر گروه و جناحی به‌عنوان ظرفیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در راستای تقویت و پیشرفت جامعه استفاده کرد، افزود: بزرگان نظام بر وجود احزاب قوی در کشور و فعالیت منسجم آنها تأکید دارند و شایسته است از هم‌فکری، هم‌اندیشی و همکاری تشکل‌های سیاسی در همه زمینه‌ها استفاده شود.

استاندار با تأکید بر ضرورت ایجاد خانه احزاب گفت: با تشکیل خانۀ احزاب در استان تشکل‌های سیاسی می‌توانند در این نشست و برخاست‌ها فعالیتهای خود را با هم‌فکری و همکاری تقویت کنند و بتوانند برخی بی‌اخلاقی‌ها را به اخلاق حزبی و سیاسی در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل کنند.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به هشت محور توسعه و اولویت‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: اولويت و مسئلۀ اصلی استان تأمين آب آشاميدنی مردم و مديريت مصرف آب كشاورزی است.

وی افزود: علاوه بر تأمين آب شرب، توسعۀ فرهنگ دارالعباده، توسعۀ گردشگری و ميراث‌فرهنگی، توسعۀ مراكز علمی، فناوری و پژوهشی، توسعه نیروگاه‌های انرژی خورشيدی، توسعۀ صنایع های‌تك و كم آبخواه، بهبود وضعيت محیط‌زیست، فضای سبز و منابع طبيعی استان و تبديل استان به قطب پزشكی و بهداشتی و درمانی كشور از ديگر محورهای در نظر گرفته‌شده برای توسعه استان است.

استاندار بیان کرد: در همه زمینه‌ها و فعالیت‌ها باید مُرّ قانون را ملاک عمل خود قرار دهیم و اگر هر کس بخواهد بنابر سلیقه و فعالیت خودش و بر اساس منافع شخصی و گروهی قانون را اجرا کند حالت هرج و مرج در جامعه به‌وجود می‌آید و این به زیان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

میرمحمدی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با هم‌اندیشی و هم‌فکری با نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی استان شاهد پیشرفت و توسعۀ همه جانبۀ یزد باشیم و همه فارغ از گرایشات سیاسی به فکر خدمت صادقانه به مردم و اعتلای اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار