کرمان؛

ایران اسلامی تنها کشور امن در منطقه

خطیب جمعه زرندگفت: ایران اسلامی تنها کشور امن در منطقه است و باید از سربازان گمنام امام زمان (عج) بخاطر ایجاد امنیت و آرامش در جامعه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به موفقیت اخیر سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای نظامی، انتظامی در انهدام تیم تروریستی،در کرمانشاه از تلاش‌های خستگی ناپذیراین نهادها قدر دانی کرد

وی با بیان اینکه ایران اسلامی تنها کشور امن در منطقه است، از سربازان گمنام امام زمان (عج) بخاطر ایجاد امنیت و ارامش در جامعه قدردانی کردو افزود :این امنیت و آرامش مرهون فداکاری شهدا گرانقدر است و دنیا با مجاهدت های خاموش وهمیشه درصحنه سربازان گمنام امام زمان(عج) در امنیت ایران اسلامی غبطه می خورد.

امام جمعه زرند در ادامه با گرامیداشت هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاهی خدمات ارزشمندی ارائه کردندو مدیران اجرایی نظام باید شهیدان رجایی و باهنر را سرمشق و الگوی خود قرار دهند و خدمتگزار واقعی مردم باشند .

خطیب جمعه زرند ،با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دشمنان در انتخابات آینده به دنبال نفوذ هستند لذامردم باید با هوشیاری بیش از پیش تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار نگیرند.

وی با اشاره به 30 مرداد روز جهانی مسجدگفت :مساجد تجلی گاه وحدت امت اسلامی و انقلاب اسلامی ایران تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره)از مساجد اغاز شده است

حجت الاسلام ابراهیمی سالروز صنعت دفاعی کشور و روز پزشک را گرامی داشت.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: امنیت ، منطقه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار