رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای قشم گفت : از ابتدای سال تا کنون 448 گواهینامه فعالیت های فنی و حرفه ای در این مرکز صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، محسن ناصری گفت: از مجموع 287 شرکت کننده در 12 رشته فنی و حرفه ای 228 نفر موفق به کسب گواهینامه شدند.
وی گفت: شرکت کنندگان در دوره های اموزشی در رشته ها برق خودرو، مونتاژ تابلو برق، تعمیر دستگاه های سردکننده، لوله کشی و برق ساختمان، خیاطی و نازک دوزی و پرورش قارچ رایانه در این مرکز آموزش دیدند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای قشم افزود: 112 نفر از کارآموزان در 14 رشته مربوط به صنعت ساختمان نیز پس از پایان دوره و شرکت در آزمون گواهینامه دریافت کردند.
ناصری گفت: قبول شدگان رشته های صنعت ساختمانی با در دست داشتن گواهینامه قبولی این مرکز می توانند با هزینه بسیار اندک نسبت به بیمه خود و خانواده خود اقدام کنند.
وی افزود: 108 نفر با گذراندن دوره های آموزشی در کلاس های بخش خصوصی و شرکت در آزمون نهایی موفق به دریافت گواهینامه در 5 رشته مرتبط با پیرایش و آرایش زنانه شدند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای قشم با اشاره به برگزاری همه دوره های آموزش مهارتی به صورت رایگان گفت: 13 مرکز بخش خصوصی نیز با دریافت مجوز از مرکز فنی و حرفه ای قشم در زمینه آموزش به علاقمندان در حرفه های مختلف با دریافت شهریه فعالیت می کنند.
جزیره قشم با
یک هزار و 500 متر مربع وسعت حدود 117 هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.