نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: مشکل جامعه امروز ما فاصله با قرآن است و تا به سوی قرآن باز نگردیم مشکلات حل نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی شب گذشته در اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن در خراسان جنوبی  با اشاره به مشکلات جامعه امروز ایران  گفت: مشکل ما فاصله با قرآن است و تا به سوی قرآن باز نگردیم مشکلات حل نمی‌شود.

 نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی افزود:امروزه هسته‌های مرکزی قدرت اسلام در تمام دنیا مطرح است و طرفدارانی در سطح کشورهای اروپایی نیز دارد.

وی گفت :تصور نکنید نامه یک و دو رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکایی و اروپایی یک مسئله سطحی است بلکه یک کار اصلی و اساسی است.

نماینده ولی‌فقیه اظهار کرد:صاحب‌نظران اروپایی می‌گویند دین آینده اروپا، اسلام است اما نه این اسلام آمریکایی و انگلیسی که همه جا را به گند کشیده است بلکه اسلامی که بر پایه قرآن استوار است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد :دشمنان در طول تاریخ از معجزه الهی آگاه هستند و بیان می‌کند تا قرآن در جایی حاکم باشد نمی‌توانیم بر آنجا مسلط شویم.

وی تصریح کرد: دشمنان برای پیشبرد اهداف خود سعی دارند از جهت فکری، سیاسی، اجتماعی، ذهنی در میان مسلمانان جدایی و تفرقه بیفکنند و فساد و فحشا را ترویج دهند تا زمینه تسلط‌شان ایجاد شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت : این فریاد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بود که «فریاد اسلام ناب، ملت‌ها را بیدار کرد» و امروز همان صدا را از ناحیه رهبر معظم انقلاب می‌شنویم و همه این برنامه‌های مقدس این است که در میدان عمل به این حرکت بزرگ اسلامی بپوندیم و در مقابل دشمنان اسلام در هر لباس، ظاهر و بیانی عمل بایسته و شایسته را انجام دهیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.