رییس کمیته داوران گفت: تقویت دپارتمان باعث پیشرفت داوری می شود و کامرانی فر کار سختی در سمت جدید خود دارد.

اصفهانیان: تقویت دپارتمان به پیشرفت داوری کمک می کند به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فریدون اصفهانیان در مراسم معارفه حسن کامرانی فر به عنوان رئیس دپارتمان داوری اظهار داشت: چند سالی است که در کمیته داوران در خدمت مهدی تاج و رضا غیاثی بودم. وقتی فیفا دستور داد یکی از اعضای هیأت رئیسه مسئول کمیته‌ها باشد به عنوان رئیس کمیته داوران کارم را شروع کردم.


وی ادامه داد: هیچ وقت نخواستم کار تبلیغاتی انجام دهم اما هر زمانی که رسانه‌ها درخواست مصاحبه داشتند این مسئله را پذیرفتم و از نظر پیشکسوتان بهره بردم. به کامرانی‌فر تبریک می‌گویم. امیدوارم او موفق باشد و بتواند به رشد و توسعه داوری کمک کند. اگر دپارتمان تقویت شود به پیشرفت داوری در قضاوت ها کمک می‌کند. ما جوانان خوبی داریم که می‌توانند بهترین داوران در آسیا یا جهان شوند.


اصفهانیان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم فضایی ایجاد شود که کار برای داوران راحت شود. باید بهترین امکانات را داشته باشیم. بارها از تاج خواسته‌ام حق‌الزحمه داوران افزایش پیدا کند که گاهی برخی مسائل در هیأت رئیسه مطرح می‌شود اما اجرایی نمی‌شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار