اهواز؛

مدیران خاکستری

عدم عضویت مدیران در حزبی خاص باعث شده اجازه هرگونه همراهی باگروه وجریان رابه خود بدهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی دوشنبه در جلسه مشترک فرمانداران و نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی خوزستان که در سرسرای جلسات استاندار تشکیل شد، با اشاره به نقش احزاب سیاسی، از مزایای فعالیت احزاب را مشخص شدن منش و راه و روش افراد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت حزبی باعث سرافکندگی نیست افزود: بسیاری از مسئولان افتخار می کنند که عضو هیچ حزبی نیستند این در حالیست که این مساله مورد انتقاد است و فعالیت در یک حزب باید مایه مباهات باشد.

شریعتی با تاکید بر برجسته شدن فرهنگ تحزب و تشکیلاتی بودن اظهار کرد: عضو نبودن در حزب باعث می شود افراد اجازه هرگونه رفتار و همراه شدن با هر گروه و جریان را به خود بدهند در حالی که عضویت در حزب راه و روش افراد را معلوم می کند.

وی گفت: هم اکنون در کشور همه و از جمله مدیران در یک حالت خاکستری و سیال قرار دارند که این مساله مانع توسعه و بسط مسائل مدنی خواهد شد.

شریعتی با اشاره به جوان بودن احزاب سیاسی افزود: دولت از جمله فرمانداران باید برای گسترش آزادی های مدنی در چارچوب قانون تلاش کرده و تحمل خود را در مقابل برخی از اشتباهات افزایش دهند و با هر انتقاد دست به اعتراض و شکایت نزنند تا نهادها و احزاب سیاسی تقویت شوند.

استاندار خوزستان شفافیت در عملکرد را عامل جلوگیری از بسیاری از تخلفات دانست و گفت: دولت باید در مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، فضا را برای حضور بخش خصوصی، سازمان های مردم نهاد و احزاب سیاسی فراهم سازد.

انتهای پیام /ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار