شهردار زاهدان گفت: بیش از 70 طرح در حوزه های خدمات شهری، عمران و بهسازی به مناسبت هفته دولت در این شهر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سید مسلم سیدالحسینی در نشست مشترک شورای معاونان و مدیران مناطق شهرداری زاهدان اظهار داشت: پارک های محله ای، بهسازی میادین، بازگشایی راه های ارتباطی، بازارچه های مرغ و آسفالت بلوارها و معابر از جمله پروژه های هفته دولت این شهر است.

وی گفت: با توجه به محوریت تحقق اقتصاد مقاومتی در استراتژی و رویکرد شهرداری زاهدان در سالجاری باید با تدوین و تنظیم منشور و آئین نامه ای مناسب و کمک گرفتن از سیاستهای ابلاغی در این زمینه اقدام شود تا شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی با اشاره به اهمیت بازآفرینی شهری اظهار داشت: با توجه دولت و مسئولان استانی به این مقوله باید از طریق برگزاری همایش حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیر رسمی و استفاده از دیگر پتانسیلهای موجود نظیر نمایندگان مجلس و مطرح کردن موضوع در سطح ملی و ارائه داده ها، آمار و اطلاعات کافی در این زمینه اقدام کرد تا شاخصهای مالی و عملی خوبی در نظر گرفته شود و عملاً شاهد اقدام در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار