مدیر عامل واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: به بخش خصوصی اعلام کردیم که 500 دستگاه اتوبوس خریداری و وارد ناوگان اتوبوسرانی کنند.

500 دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومی اضافه می شود
پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حال حاضر شهر تهران با کمبود اتوبوس مواجه است و دلیل این کمبود عدم تخصیص اعتبارات است، اعتباراتی که با توجه به مصوبه کماکان تحویل نشده است و طبق مصوبه سالانه هزار دستگاه اتوبوس بایستی توسط دولت تامین شود که 7 سال است این اقدام عملیاتی نشده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام اعتبارات فعلی از سوی شهرداری پرداخت شده است، بیان کرد: تمام بار مالی خرید اتوبوس به گردن شهرداری است و از دولت خواهشمندیم که برابر مصوبه اعتبارات بخش حمل و نقل  به خصوص اتوبوسرانی را پرداخت کنند تا بتوانیم بحران کمبود اتوبوس را ریشه کن کنیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در پایان با اشاره به فرسوده بودن 3 هزار و 500 دستگاه اتوبوس در شهر تهران بیان کرد: در حال حاضر به منظور بهبود وضعیت ناوگان اتوبوسرانی به بخش خصوصی اعلام کردیم که 500 دستگاه اتوبوس خریداری و وارد ناوگان کنند که به زودی این 500 دستگاه به چرخه حمل و نقل افزوده می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار