جانشین رئیس پلیس راهور از تعیین مسیری جدید برای تردد به شلمچه برای زوار اربعین امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ جانشین رئیس پلیس راهورسردار موسی امیری در جلسه ستاد اربعین خرمشهر در سرسرای پایانه مرزی شلمچه گفت: بیشتر اقدامات زیرساختی در خوزستان انجام شده و خوزستان نسبت به ایلام شرایط بهتری از سال گذشته دارد.

وی افزود: سیاست بر این بوده که زائران بیشتر از مرزهای خوزستان برای خروج استفاده کنند که این امر مسئولیت خوزستان را نسبت به سال گذشته بیشتر می کند.

جانشین رئیس پلیس راهور در ادامه، به بحث تردد زوار از مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: در رسیدن به مرز شلمچه امسال می توان از مسیری مستقیم که از جاده اهواز ـ خرمشهر به سمت یادمان است و می تواند بسیار مفید و کمک کننده باشد، برای تردد استفاده کرد.

سردار امیری در ادامه، بر لزوم استفاده از ظرفیت ریلی کشور در خرمشهر تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات مرز چذابه، مهمترین مشکل اربعین در این مرز را بحث پارکینگ دانست و گفت: امکان اینکه خودروها را وارد منطقه مرزی کنیم وجود ندارد ضمن اینکه پارکینگ شهرداری در بستان جوابگوی این امر نیست. با توجه به گسیل جمعیت به سمت استان خوزستان باید ظرفیت های جدیدی را در مرزهای این استان ایجاد کرد.

سردار امیری افزود: در چذابه به خاطر بعد مسافت، زوار مجبور هستند از ۲۷ کیلومتر قبل تر از مرز، خودرو خود را پارک کرده و بقیه مسیر را با وسایل نقیله طی کنند که علاوه بر ایجاد نارضایتی، باعث نگرانی از بابت تامین امنیت این خودروها شده است. برای رفع این نارضایتی و افزایش میزان امنیت، پارکینگ باید نزدیک تر و اسباب امنیت بیشتر فراهم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
مردم خودشان میدانندکه کدام مرز برای ترددراحت می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
زائرین خودشان تصمیم میگرندکه کدام مرز امن تر نزدیکتروکم هزینه تر می باشد.تبلیغات واجباربرای تردد ازمرزی توسط مسئولین درشان نظام اسلامی نیست.