شهدا می‌توانند به حرکت عمومی مردم جهت بدهند و در هر برهه‌ای از زمان مسیر جدیدی را ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار حسین دهقان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه زبان از توصیف شهدا قاصر است، اظهار داشت: برخی از شهدا برجستگی‌های متفاوتی دارند که می‌تواند آنها را به عنوان الگو و اسوه در جامعه معرفی کند.
 
وی افزود: شهدا می‌توانند به حرکت عمومی مردم جهت بدهند و در هر برهه‌ای از زمان با توجه به شرایط می‌توانند مسیر جدیدی را برای حرکت در اجتماع ایجاد کنند.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر 2 نمونه بارز از اینگونه افراد هستند که در مسیر الهی قدم برداشتند.
 
وی با بیان اینکه اعتقاد راسخ به خداوند، اسلام و تشیع از جمله ویژگی‌ها و رمز ماندگاری این 2 شهید است، ادامه داد: آنها پیرو مکتب اهل بیت بودند و در مسیر اسلامیت و ولایت تلاش کردند.
 
سردار دهقان گفت: دومین ویژگی این 2 شهید ساده زیستی و مقابله با اشرافی‌گری است، مشی مخلصانه زندگی خود را حفظ کرده و زیورآلات دنیایی آنها را به خود جذب نکرد، همچنین تلاش بی وقفه و خدمت به مردم، مردم داری و مسئولیت شناسی از جمله ویژگی‌های این 2 شهید بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.