یادواره 9 شهید مدافع حرم در شهرستان کنگاور با حضور جمعی از خانواده های شهدا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین گفت: اگر امروز ایران اسلامی استقلال، امنیت و آزادی دارد، مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.


حجت الاسلام محمد رسول واحدی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم ثابت کردند که دفاع از اسلام حد و مرز جغرافیایی ندارد و در هر نقطه ای از جهان که ندای مظلومی بلند شود، پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) برای پاسخ به این ندا به پا می خیزند.

در این مراسم که با مداحی مجتبی رمضانی همراه بود و کلیپ هایی از حضور مستشاری مدافعان حرم در سوریه و مصاحبه شهید مدافع حرم شهید سجاد حبیبی به نمایش در آمد.

شهیدان مهدی نوروزی، سعید قارلقی(اهل کنگاور)، صادق یاری، ابوذر امجدیان، اکبر ملکشاهی، ستار عباسی، رضا عباسی، سجاد حبیبی (اهل کنگاور) و حمزه کاظمی از استان کرمانشاه در راه دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسیده اند.

شهرستان کنگاور به عنوان شهر تدین و تمدن به خود می بالد که 417 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب کرده که دو نفر از آنها از شهدای مدافع حرم هستند.کنگاور در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار گرفته و دروازه ورودی این استان محسوب می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.