اراک؛

فعالیت بیش از 2600 شرکت دانش بنیان در کشور

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از فعالیت بیش از 2 هزار و 600 شرکت دانش بنیان در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، دکتر سورنا ستاری روز دوشنبه در سفر یک روزه به استان مرکزی به مناسبت هفته دولت به اراک در جمع خبرنگاران گفت: درآمد سالانه این شرکت ها 200 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

 معاون علمی و فناوری رییس جمهوری بیان کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت خود تاکنون تمهیدات بسیار ارزشمندی برای تقویت شرکت های دانش بنیان داشته است. 

دکتر ستاری با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب گفت: مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب تحقق اقتصاد مقاومتی است و در این راستا توسعه شرکت های دانش بنیان می تواند نقش محوری و مهم داشته باشد.

وی گفت: استان مرکزی با وجود برخورداری از شمار قابل ملاحظه واحدهای صنعتی در صورت توسعه شرکت های دانش بنیان و استفاده از فنون و علوم روز دنیا در بخش صنعت می تواند به عنوان استان پیشرو باشد و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گویند و اهداف اقتصاد مقاومتی را به شکل عملی و اصولی محقق کند.

 دیدار با خانواده شهید ابوالفضل حسن بیگی از شهدای هفته دولت، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از چند شرکت صنعتی دانش بنیان از مهمترین برنامه های سفر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به استان مرکزی و شهر اراک است. 


انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.