اقدام جالب هواداران اسپانیایی‌زبان ترامپ برای هشدار به تاجر نیویورکی+ تصاویر

هواداران اسپانیایی‌زبان ترامپ برای هشدار به وی در خصوص سیاست‌هایش به تشکیل کمپین " فروش تاکو در هر گوشه" روی آورده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک‌تایمز؛ مارکو گوتیرز، بنیان‌گذار گروه هواداران لاتین ترامپ در برنامه تلویزیونی MSNBC گفت: فرهنگ من یک فرهنگ غالب است و قادر است بر هر مشکلی غلبه کند. نمونه آن کامیون‌های فروش تاکو در هر گوشه‌ای از کشور است.

گوتیرز از هواداران اسپانیایی‌زبان ترامپ است که برای هشدار به سیاست‌های ضد مهاجرت نامزد جمهوری‌خواه به تشکیل کمپین " فروش تاکو در هر گوشه" روی آورده است. معرفی این کمپین در شبکه‌های اجتماعی موجب شد در کمترین زمان این کمپیل به رأس بالاترین جستجوهای توییتر تبدیل شود. تاکو نوعی خوراک معروف مکزیکی است که نماد این کمپین را تشکیل می‌دهد.

اقدام جالب هواداران اسپانیایی‌زبان ترامپ برای هشدار به تاجر نیویورکی+تصاویر

این اقدام گوتیرز برای راه‌اندازی کمپین، یک هفته پس از کناره‌گیری اعضای شورای اسپانیایی‌زبان حامی ترامپ رخ داد. به عقیده آن‌ها، ترامپ نسبت به موضع تند خود در قبال مهاجران و اسپانیایی‌زبان‌ها کوتاه نیامده است.

جیکوب مونتی از اعضای اسپانیایی تبار شورا پس از ارائه استعفایش گفت: ترامپ از حمایت ما سوءاستفاده می‌کند. او قصدی برای پایان دادن به سخنان آتشین خود درباره مهاجران لاتین ندارد.

در همین حال، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به منظور اعلام حمایت از این کمپین، تصویری از خود را در حال سِرو تاکو و این جمله که "من عاشق اسپانیایی‌ها هستم" در توییتر منتشر کرد.

اقدام جالب هواداران اسپانیایی‌زبان ترامپ برای هشدار به تاجر نیویورکی+تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار