امام جمعه آبادان:بی کفایتی آل سعود بر جهان اسلام ثابت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه آبادان گفت: با اتفاق های سال گذشته در آئین حج تمتع بی کفایتی آل سعود به جهان اسلام ثابت شد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نماز جمعه آبادان افزود: حادثه منا در سال گذشته ، همه مسلمانان جهان را آزرده خاطر کرد و این واقعه تلخ هرگز فراموش نمی شود.

وی با اشاره به شهدای حرم امن الهی در سال 1366 گفت: اتفاقات و حوادثی در پارسال رقم خورد که ثابت کرد سعودی ها در صدد جبران اشتباهات خود نیستند و صلاحیت خدمتگزاری زائران بیت الله الحرام را ندارند.

خطیب جمعه آبادان افزود: قتل عام مردم یمن توسط عربستان با سلاح های امریکا ،کشتن حجاج مظلوم حاصل بی تدبیری آل سعود است که گوشه ای از جنایات عربستان خبیث با هدایتگری شیطان بزرگ امریکا است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: جنایات آل سعود در فاجعه منای سال گذشته هرگز فراموش نمی شود و ناتوانی حکمرانان عربستان در مدیریت حج در تاریخ می ماند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جنایات انگلیس در ایران پرداخت و افزود: انگلیس خیانت بسیاری به کشور ما کرد که باعث کشته شدن مردم مسلمان و مظلوم ایران بر اثر گرسنگی و قحطی شد.

خطیب جمعه آبادان با تبریک روز بهورز گفت: بهورزها برای پیشگیری از بیماری های مضر و تامین سلامت در تمام کشور خدمات ارزنده ای کرده اند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.