رئیس اتاق تعاون استان همدان گفت: تعداد 142 کارت بازرگانی در استان برای شرکت های تعاونی صادر شده است.

وجود 142 کارت بازرگانی در تعاونی های استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رحمان نادی در یازدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های استان با بیان اینکه تعاون اهرم خوبی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی کشور به شمار می‌رود افزود: تعاون در افزایش بهره‌وری ایجاد کار، تولید و درآمد خانواده‌ها موثر خواهد بود.

وی اظهار کرد: هم اکنون شرکت تعاونی توسعه تجارت همدان متشکل از تعاونی‌های همدان تشکیل شده تا زمینه را برای صادرات پایدار فراهم کند.

نادی با اعلام اینکه اتاق تعاون همدان سال 93 بیست و نه میلیون و 683 هزار دلار صادرات داشته است، تصریح کرد: پارسال بیش از 18 میلیون دلار کالا توسط اتاق تعاون همدان صادر شد که هدف گذاری شده تا پایان امسال این میزان به 30 میلیون دلار افزایش یابد.

وی عنوان کرد: 157 طرح دارای قابلیت اجرایی و توجیه فنی و اقتصادی در استان همدان توسط تعاونی ها احصا شده و اولویتهای سرمایه‌گذاری اقتصادی مشخص شده است تا بتوان با اجرایی کردن این طرح ها بتوان در راستای اشتغالزایی گامهای اساسی برداشت.

این مقام مسئول بیان داشت: بر اساس پیش بینی ها 15 هزار نفر ساعت در زمینه آموزش افراد پیش بینی شده است که در سال 94 موفق شدیم 12 هزار نفر ساعت آن را محقق کنیم.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.