معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز توزیع کتاب‌های درسی در این استان خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اردشیر یاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه مهر در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این پروژه که تعداد 5 کمیته ذیل آن فعال بودند همه راهکارها برای بازگشایی مدارس در نظر گرفته شده است.

این معاون آموزش و پرورش استان گفت: در پروژه مهر امور مربوط به سازماندهی فرهنگیان و همچنین تجهیز و زیباسازی مدارس و توزیع کتب درسی و برنامه‌ریزی‌ لازم در زمینه‌های دیگر مد نظر قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: توزیع 147 هزار دوره کتاب‌های درسی در استان نیز آغاز شده است.

این مسؤول افزود: این کتاب‌ها شامل کتاب‌های مقطع ابتدایی و پیش دانشگاهی از طریق ادارات و مدارس و کتابهای دوره متوسطه اول و دوم از طریق کتابفروشی‌ها در استان توزیع خواهد شد.

این مسؤول در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کتاب‌های همه پایه‌های تحصیلی به غیر از پایه دهم به دلیل تغییر کردن متون کتاب‌ها اکنون تکمیل است.

وی گفت: لازم است که فروشندگان کتاب‌ها قیمت را در محل فروش کتاب برای متقاضیان نصب کنند و مردم نیز در صورت هرگونه تخلفی آن را به دایره ارزشیابی ادارات شهرستان‌ها گزارش دهند.

یاری افزود: مردم در صورت تخلف در فروش کتاب می‌توانند با تلفن 33222038-074 به دایره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد چنین تخلفاتی را گزارش دهند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.