همدان؛

اجرای طرح مهر تحصیلی در همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: تاکنون ۲ میلیارد ریال از محل موقوفه های واقفان برای تهیه لوازم التحریر در میان دانش آموزان بی‌بضاعت استان توزیع می شود.

اجرای طرح مهر تحصیلی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام کاروند اظهار داشت: طرح مهر تحصیلی همزمان با بازگشایی مدارس به نیت کمک به دانش آموزان مستعد همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار می‌شود .

 وی با اشاره به نظارت و صیانت بر نحوه اجرای صحیح نیات واقفین اظهارکرد : طرح مهر تحصیلی از رسالت‌های اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش است که به منظور ترویج فرهنگ کمک به دانش آموزان بی بضاعت و ایجاد وقف جدید در این راستا صورت می‌گیرد .

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان  همدان  گفت: تاکنون 2 میلیارد ریال از محل موقوفه های واقفان خیراندیش استان برای تهیه بسته های لوازم التحریر خریداری شده و در میان دانش آموزان بی‌بضاعت استان توزیع می شود.

 حجت الاسلام کاروند در خصوص فعالیت‌های فرهنگی این اداره کل گفت: در اربعین سال گذشته از محل موقوفه‌های واقفین خیراندیش، موکب هایی در شهرهای ملایر و اسدآباد، مساجد ورودی استان، یک موکب در مرز مهران و یک موکب در نزدیکی شهر کربلا مستقر شد و امسال هم با کمک های مردمی هزینه های سه موکب در استان همدان تامین می شود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.