واحد های تولیدی سراسر کشور که به علت بازپرداخت وام ‌های خود به تملک بانک ‌ها در آمده‌اند از تملک خارج می‌ شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مشاور معاون وزیر و عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به برنامه‌ ریزی انجام  شده برای رفع موانع و مشکلات واحد های تولیدی نیمه‌ فعال یا غیرفعال که بر اثر مشکلات اقتصادی نتوانسته ‌اند وام‌ های خود را بازپرداخت کنند و تحت تملک بانک ‌ها درآمده‌اند، گفت: از سوی ستاد فرماندهی  اقتصاد مقاومتی در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت های  قانون رفع موانع تولید این واحدهای تولیدی را به چرخه تولید و فعالیت بازگردانیم.
کمال‌الدین پیرموذن افزود: واحد های تولیدی سراسر کشور که به علت بازپرداخت اقساط و وام‌ های خود به تملک بانک ها در آمده‌اند با همکاری روسای بانک ‌ها و ستاد تسهیلات استانی، طبق ضوابط از تملک خارج شده و به خودشان بازگردانده می‌شوند.   
عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ادامه داد: با دستور رییس ستاد قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور بانک ها موظف شدند همه واحد ها را به چرخه تولید برگردانند.
وی از تملک یا در شرف تملک 30 واحد تولیدی درفارس توسط بانک ها  خبر داد و افزود: امیدواریم زمینه بازگشت این واحد ها  به چرخه تولید و فعالیت مجدد فراهم شود.
پیرموذن بیان کرد: صنایع کوچک و متوسط، ایجاد کننده اشتغال، ارزش افزوده و دارای توان صادراتی نقش برجسته در خروج از رکود و توسعه اقتصادی کشور دارند که نظام بانکی کشور بایستی به یاری آن بشتابد.   
شاهپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان فارس تصریح کرد: در این جلسه پرونده 6 واحد تحت تملک بانک ‌ها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با همراهی بانک ها مجددا راه ‌اندازی شوند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار