نفرات برتر جشنواره عروسکی آذربایجان غربی معرفی شد

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،جشنواره نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با معرفی نفرات برتر گروه‌های نمایشی به کار خود پایان داد.

هیئت داوران این مرحله از جشنواره پس از مقایسه ۲۰ نمایش در بخش اعضا نوجوان راه‌یافته به مرحله استانی ، گروه‌های نمایشی « دنیای زیبا » به مربی‌گری شادی پاکزاد از کانون شماره ۲ مهاباد ، « تمنای باران » به مربی‌گری رعنا خضرنیا از کانون سردشت و « ناقوس باران » به مربی‌گری سمیه حسین‌نژاد از کانون مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه را به ترتیب به عنوان نمایش‌های برتر اول تا سوم معرفی کرد.

هیئت داوران همچنین لوح تقدیر و جایزه بخش طراحی و ساخت عروسک را به شیرین باقرموسوی به خاطر خلاقیت در طراحی و ساخت عروسک‌های نمایشی « دوستی زیباست» اختصاص داد.

در بخش نویسندگی هم لوح تقدیر و جایزه این جشنواره به شیدا نصرتی به خاطر نمایشنامه « آفرینش خلقت» از کانون شماره ۲ مهاباد تعلق گرفت.

جایزه و لوح تقدیر بخش آفیش و بروشور این جشنواره را هم پریا پسوه‌ای به خاطر خلاقیت در ساخت و اجرای آفیش و بروشور نمایش «درخت الفبا» از کانون شماره ۲ مهاباد به خود اختصاص داد.

هئیت داوران تمام گروه‌های شرکت‌کننده در مرحله استانی هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی را شایسته دریافت لوح سپاس برای حضور در این جشنواره دانست.

سه نمایش برگزیده استانی به ستاد جشنواره معرفی خواهند شد تا این ستاد از بین نمایش‌های برگزیده استان‌ها حداکثر ۱۱ نمایش را انتخاب و برای راهیابی به جشنواره کشوری معرفی کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.