متاسفانه راحتی استفاده از شبکه های اجتماعی موجب شده که برخی افراد برای رسیدن به اهداف خویش از نام های مشهور و تولید کنندگان کالاها سوء استفاده کنند و کابران شبکه های مختلف از جمله تلگرام را به عضویت در کانال ها و گروه های مختلف ترغیب کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، بارها افرادی که از تلگرام استفاده می کنند مشاهده کرده اند که  پیامی دریافت کرده اند که طبق آن اگر عضو یک گروه و یا یک کانال شوند و یا به یک کانال خودکار و ربات تلگرام بپیوندند یک دستگاه گوشی هوشمند و یا لپ تاپ و یخچال و ... غیره برنده خواهند شد.هیچ یک از این وعده ها درست نیست و همه برای افزایش اعضای گروه ها و سوء استفاده از توجه مردم است.

 اخیرا نیز از جایزه محصولات ایسوز در تلگرام پیامی منتشر شده و افراد دعوت شده اند که به یک ربات بپیوندند و 25 نفر دیگر را عضو کنند تا یک جایزه برنده شوند.

اما همه تلاش شما برای برنده شدن عاقبت به نتیجه نمی رسد و چیزی برنده نمی شوید و تنها وقت و هزینه صرف کرده اید تا کاری که هیچ فایده ای ندارد را  ادامه دهید. چنین اعمالی در درازمدت در این شبکه ها ارزش و  اهمیت خود را ازدست می دهند و همه کاربران نسبت به این پیام ها بی توجه خواهند شد اما افراد سوء استفاده گر روش ها و نام های دیگری را برای چنین اهدافی پی خواهند گرفت.

به این ترتیب باید کسانی که در شبکه های اجتماعی فعال هستند و از اینگونه خدمات استفاده می کنند توجه کنند که هرپیامی از سوی افراد معتبر و قابل اعتماد نیست و بدون شناسایی دقیق و آگاهی از صحت پیام ها نباید به این مسایل توجه کرد.

سوء استفاده برخی افراد از تلگرام به نام ایسوز


سوء استفاده برخی افراد از تلگرام به نام ایسوز


سوء استفاده برخی افراد از تلگرام به نام ایسوز


منبع:ساعت 24

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار