اردبیل؛

بهره وری نیروی انسانی در دستگاههای اجرایی پایین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت:بهره وری نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی پایین بوده و تداوم این وضعیت صدمه به ساختارها و نادیده گرفتن حقوق اداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ طاهر شریفی در همایش سراسری توانمندسازی و آموزش منابع انسانی در حوزه مدیریت عملکرد افزود: با توجه به پایین بودن بهره وری نیروی انسانی شاهد هستیم که اگر کسی در اداره کار هم نکند می تواند حقوق خود را دریافت کند در حالی که در کشورهای دیگر این روند وجود ندارد و نیروی انسانی حتی بیشتر از وقت خود در اداره و محل کار خود فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه بهره وری نیروی انسانی در کشور کمتر از یک ساعت است، گفت:برای بالا رفتن بهره وری لازم باید نظام اداری اصلاح شده و حضور به موقع در اداره و تکریم ارباب رجوع هم بیشتر مدنظر باشد که متاسفانه در این موارد ضعف و نارسایی وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر و تحولات اساسی در امور سیاسی و اقتصادی در دولت تدبیر و امید بیان کرد: این دولت علی رغم درآمد اندک و رکود حاکم توانسته تغییرات اساسی را در امور سیاسی و اقتصادی انجام دهد به طوری که در امور سیاسی بحران های بین المللی را حل کرده، تحریم ها را شکسته و رونق اقتصادی را هم در حد توان تحقق بخشیده است .

شریفی تصریح کرد: دولت گذشته کشور را با تورم 43 درصدی و رشد اقتصادی منفی 6 تحویل روحانی داد ولی امروز شاهدیم که این دولت تورم را به زیر 10 درصد و رشد اقتصادی را هم به مثبت پنج درصد رسانده است که واقعا جای تشکر و قدردانی دارد .

وی افزود: علی رغم این همه موفقیت ها در بخش سیاسی و اقتصادی باز در کشور شاهد رکود هستیم و هم اکنون هم اعتیاد ،طلاق و معضلات دیگر به شدت خود را نشان می دهد و دولت هم تلاش دارد این معضلات اجتماعی را کاهش دهد .

وی با بیان اینکه روحانی با کمترین بودجه کشور را نجات داده، اضافه کرد: قطعا این امر بدون اتحاد و همدلی مسئولان با یکدیگر صورت نمی گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.