رییس جدید هیات کشتی آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی اکبر وظیفه خواه، با کسب 14 رأی از 16 رأی مأخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد. 

این انتخابات امروز با حضورچهارکاندیدای تبریزی از جمله حمید حسین پوراروتقی ،علیرضا خلیلی خسرو شاهی ،ایرج مسرت هاجری و علی اکبر وظیفه خواه در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و وظیفه خواه به عنوان رییس هیات کشتی استان معرفی شد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان نیز در این انتخابات گفت:امروز با این انتخاب مسیر دیگری برای کشتی استان باز شده که امیدوارم با تلاش های آقای وظیفه خواه بتوان کشتی استان را به جایگاه واقعی خود رساند.

جمشید نظمی گفت:باتوجه به اینکه این ورزش جایگاه بالایی در سطح استان دارد باید برای پیشرفت این ورزش سنتی بیش از پیش تلاش کرد.

وی افزود :جایگاه کشتی آذربایجان در سال‌های نه چندان دور یکی از قطب‌های کشور بوده و قهرمانان به نام و بزرگی را برای کشتی جهان معرفی کرده که باید تلاش کرد تا کشتی استان را به جایگاه واقعی خود رساند.

وی گفت:دراین عرصه باید دست به دست هم داده و با کنار گذاشتن اختلافات بین گروهها پشیرفت خوبی رادر این ورزش پهلوانی بدست آورد.

نظمی با اشاره به اینکه خبر های خوبی در انتظار کشتی استان است افزود: دیدگاه مدیریتی و اجرایی ورزش استان به کشتی آذربایجان‌شرقی بسیار مثبت و روشن بوده و در آینده خبرهای بسیار خوبی از کشتی استان در جهان به گوش خواهد رسید.

دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران نیز در این انتخابات با اشاره به انتخاب مجدد وظیفه خواه به عنوان رییس هیات کشتی استان آذربایجان شرقی گفت :با این حال از اقای وظیفه خواه انتظار می رود بیش تر ازگذشته برای پیشرفت کشتی استان تلاش کند.

حمید بنی‎تمیم بابیان اینکه کار در رشته کشتی سخت و سنگین است گفت: برای رشد و پیشرفت دراین ورزش باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود بهره گرفت و در این میان زمینه را به منظور جذب تماشاچیان و همچنین حامیان مالی فراهم کرد.

وی افزود:در ورزش نباید فقط به وجود تک چهره ها اکتفا کرد و باید با استفاده از مربیان مجرب و توانمند و برنامه ریزی های دقیق و منسجم ورزشکاران شاخص و مطرح تربیت و تحویل جامعه ورزش کشور شوند.

وی گفت: استعدادیابی و علمی شدن کشتی ۲ گزینه اصلی برای ارتقا در این ورزش است که در این ۲ بخش اقدامات مناسبتری باید روی دهد.

احمدترابی و امیر علی نیک پیما نیز جز افراد انصرافی این جلسه بودند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.