سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از روزنامه نگاران گاردین برای دیدار با ورزشکاران پارالمپیکی این کشور دعوت کرد.

دیدار ورزشکاران پارالمپیکی روسیه با روزنامه نگاران گاردینبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ماریا ژاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه نسبت به اظهار نظرهای مطبوعات درباره حمل پرچم این کشور در مراسم افتتاحیه بازی های پارالمپیک ریو 2016 واکنش نشان داد و از روزنامه نگاران گاردین برای دیدار با ورزشکاران پارالمپیکی روسیه دعوت به عمل آورد.

ژاخارووا اعلام کرد: من به طور رسمی از روزنامه نگاران گاردین درخواست می کنم که به کشور روسیه سفر کنند و با ورزشکاران پارالمپیکی کشور ما دیدار کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشور روسیه درباره موضوع حمل پرچم این کشور در مراسم افتتاحیه پارالمپیک ریو 2016 اظهار داشت: حمل پرچم کشور روسیه در مراسم افتتاحیه بازی های پارالمپیک ریو 2016، نشانگر حسن نیت بلاروسی ها بود. 

ژاخارووا افزود: آنها با انجام این کار اعتراض و ناراحتی خود را نسبت به تصمیم کمیته بین المللی پارالمپیک مبنی بر محرومیت ورزشکاران کشور روسیه از پارالمپیک ریو 2016 اعلام کردند.

گفتنی است ورزشکاران پارالمپیکی کشور روسیه به علت دوپینگ گسترده و سازمان یافته در ورزش این کشور، از شرکت در بازی های پارالمپیک ریو 2016 محروم شدند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار