تیم ملی فوتبال 7 نفره برزیل توانست با پیروزی در برابر تیم هلند به نشان برنز دست یابد.

تلاش شیران ایرانی برای تصاحب نشان طلا / نشان برنز در دستان فوتبالیست های میزبانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رقابت های فوتبال 7 نفره پارالمپیک ریو 2016 و در بخش مردان، تیم ملی فوتبال برزیل میزبان بازی ها توانست با نتیجه 1 – 3 تیم ملی هلند را شکست دهد و صاحب گردن آویز برنز شود.

در این دیدار که در ورزشگاه دئودورو برگزار شد، تیم میزبان به گلی زودهنگام دست یافت و موفق شد در همان دقیقه نخست بازی، نخستین گل خود را نیز به ثمر برساند.

نیمه نخست این بازی با همان یک گل برزیلی های میزبان پایان یافت و دو تیم به استقبال نیمه دوم رفتند.

در نیمه دوم باز هم این تیم برزیل بود که تنها پس از گذشت 4 دقیقه توانست به دومین گل خود دست پیدا کند و از حریف اروپایی خود پیش بیفتد.

در حالی که تیم فوتبال برزیل با 2 گل از تیم فوتبال حریف پیش افتاده بود، هلندی ها توانستند با به ثمر رساندن یک گل در دقیقه 54 ، تنها یکی از گل های خورده را جبران کنند.

در ادامه این بازی و در دقیقه 56 طلایی پوشان یک گل دیگر به ثمر رساندند و موفق شدند برای سومین بار قفل دروازه لاله های نارنجی را بگشایند.

بدین ترتیب تیم فوتبال 7 نفره برزیل، میزبان بازی های پارالمپیک ریو 2016 توانست با پیروزی 1 – 3 در برابر تیم فوتبال هلند، به جایگاه سوم رقابت های فوتبال 7 نفره دست یابد و نشان برنز را از آن خود کند.

شایان ذکر است که تیم ملی فوتبال 7 نفره کشورمان نیز در دیدار پایانی این رقابت ها رو در روی تیم فوتبال اوکراین قرار گرفته است که این دیدار تا به این لحظه با تساوی 1 - 1 در حال پیگیری است.

تک گل اوکراینی ها در نیمه نخست این بازی و در دقیقه 26 وارد دروازه تیم فوتبال کشورمان شد.

همچنین مهدی جمالی توانست گل تساوی را برای تیم فوتبال کشورمان در دقیقه 50 به ثمر برساند و امیدها را برای کسب نشان طلا زنده کند.

در این دیدار که در ورزشگاه دئودورو در حال برگزاری است، تیم فوتبال 7 نفره کشورمان با پیروزی در برابر تیم اوکراین می تواند به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یابد و گردن آویز طلا را از آن خود کند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار