پیکر شهید امیر سرتیپ محمد شادمان ماهانی به عنوان یکی از شهدای مفقودالاثر این استان که بعد از 28 سال شناسایی شد امروز در کرمان تشییع و خاکسپاری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: قرار است پیکر شهید شادمان ماهانی ساعت 2 بعد از ظهر امروز از مقابل میدان اول مسجد صاحب الزمان (ع) تا گلزار شهدا شهر کرمان تشییع شود.

وی خاطر نشان کرد : حجت الاسلام مهدی عربپور امام جمعه موقت کرمان نیز بر پیکر شهید شادمان ماهانی نماز اقامه خواهند کرد.
وی گفت: پیکر شهید شادمان ماهانی ساعت 17 امروز بعد از شرکت در دعای عرفه در گلزار شهدای شهر کرمان و در کنار سایر همرزمانش به خاک سپرده خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: شهید امیر سرتیپ شادمان ماهانی فرزند حسین که در عملیات بیت المقدس 5 به شهادت رسید در منطقه پنجوین تفحص و شناسایی شده است.
وی خاطر نشان کرد : این شهید از ورزشکاران و نیروهای ورزیده ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان تصریح کرد : شهید شادمان ماهانی متولد 22 دی 1341 است و در 21 فروردین 1367 در عملیات شناسایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
حسنی سعدی گفت : قرار است، پیکر شهدای برائت از مشرکین در دعای عرفه بخش چترود و شهرستان های سیرجان، رفسنجان، بم و جیرفت حضور یابند.
انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهدا ، دعای عرفه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار