شمار زیادی از مردم آمریکا در بیش از یک ایالت به عنوان رأی‌دهنده، ثبت نام می‌کنند و قادرند به طور همزمان در آن ایالت‌ها رأی دهند.

فاکس نیوز به تقلب‌های گسترده در انتخابات آمریکا اذعان کرد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، مجری این شبکه گفت: افرادی در آمریکا هستند که به شدت تلاش می‌کنند بتوانند بیش از یک بار در انتخابات رأی دهند. 

اریک شان، خبرنگار ارشد این شبکه، طی گزارش اختصاصی از نیویورک درباره تقلب در انتخابات آمریکا و این که در آمریکا هر کس می‌تواند به راحتی دوبار یا حتی بیشتر در ایالت‌های مختلف این کشور رأی دهد، گفت: مسئله تقلب در انتخابات امسال به موضوعی مهم در هر دو حزب اصلی آمریکا (جمهوری‌خواه و دموکرات) تبدیل شده است. این در حالی است که شاید شما باور نکنید که تقلب در انتخابات آمریکا این روزها امکان پذیر باشد، ولی چنین تقلب‌هایی رخ می‌دهد. 

به عنوان مثال، پاسکال پارکر، اهل تنسی، در انتخابات سال 2012 آمریکا، نه یک بار یا دو بار، بلکه سه بار در سه ایالت مختلف این کشور رأی داد. وی نخست، شخصاً به مرکز اخذ رأی در شهر «اسپرینگ هیل» واقع در ایالت تنسی رفت و در آنجا به صورت حضوری رأی داد. پارکر سپس به صورت غیابی و از طریق پست، برگه های انتخاباتی ایالت های فلوریدا و کارولینای شمالی را نیز پر کرد و به مقامات مسئول در آن دو ایالت فرستاد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار