15 هزار نفر از جامعه عشایر کشور در فصل قشلاق در شهرستان جهرم ساکن می‌ شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: جامعه عشایر باید به بهترین نحوه ممکن حمایت و پشتیبانی شوند تا بتوانند با دلگرمی و آرامش خاطر نقش خود را به عنوان یک تولیدکننده در جامعه ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه جامعه عشایری با سختی کار و تلاش طاقت فرسایی که دارند علاوه بر تولید نیازهای خود، بسیاری از محصولات مورد نیاز جامعه را فراهم می‌کنند، خواستار تخصیص اعتبارات لازم در جهت رفع مشکلات و موانع  عشایر در سطح شهرستان شد.

صحرائیان با اشاره به اینکه جمعیت عشایر استان بالغ بر 150 هزار نفر است که از این تعداد 15 هزار نفر در فصل قشلاق در شهرستان جهرم سکنی دارند، ادامه داد: رویکرد و برنامه ‌ریزی مسئولان در استان، باید در راستای ارتقاء سطح زندگی و فراهم کردن امکانات ضروری عشایر باشد.

وی بیان کرد: لازم است در عرصه‌ های مختلف عمرانی، اقتصادی و اجتماعی به این قشر از جامعه رسیدگی شود و تلاش بیشتری برای خدمت به این قشر از جامعه داشته باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تصریح کرد: تأمین آب شرب، احداث جاده‌های مناسب و بهبود وضعیت زندگی عشایر جز دغدغه‌های اساسی مسئولان شهرستان است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت معیشتی عشایر و تولیدات آن ها باشیم.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: جهرم ، میزبان ، عشایران ، 15 هزار ، نفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار