آلبوم «دیده بیدار» اثر فرمان فتحعلیان در پردیس سینمایی چارسو رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم رونمایی از آلبوم فرمان فتحعلیان با نام «دیده بیدار» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

فرمان فتحعلیان خواننده آلبوم «دیده بیدار» در ابتدای صحبت‌هایش گفت: همانطور که می‌دانید موسیقی من در وزارت ارشاد با نام موسیقی تلفیقی ثبت شده است، و یکی از دلایلش هم این است که برخی اشعار معنوی، برخی عاشقانه و برخی اعتراض آمیز نسبت به اتفاقات اشتباه و بد جهان مانند جنگ است. در مورد اشعار هم باید بگویم که ما 3 شعر از مولانا انتخاب کرده‌ایم و بقیه اشعار از مقدس خانی، آرش غنی‌زاده و دیگر شاعران کشورمان است.

این هنرمند در مورد فضای آلبومش بیان کرد:  «مجموعه «دیده بیدار» در سه فرم و سه قالب تهیه و تولید شده است. بخشی از آثاربه اشعار معنوی اختصاص داده شده و بخشی نیز فضایی عاشقانه را روایت می کند. بخش دیگر فضای محتوایی آلبومم، فضایی اعتراضی به اتفاقات و مسائل این روزهای جهان است. ما نام «دیده بیدار» را به این دلیل گذاشتیم که آهنگ‌ها و اشعار به درون انسان اشاره دارند.

فتحعلیان در خصوص ناراحتی‌اش از پخش شدن غیرقانونی آهنگ‌های خود در فضای مجازی گفت: این کار روح مرا به شدت زخمی کرده است. ما این بار به جای ارائه آلبوم به وسیله سی دی از نرم افزار نواک استفاده کرده‌ایم و هدف ما این بوده که سیستمی را ایجاد کنیم که کاربران بتوانند خیلی راحت آلبوم را از نرم افزار دانلود کنند.

وی تصریح کرد: این نوآوری برای اولین بار است که در ایران صورت می‌گیرد، امیدواریم با این عمل دیگر دانلودهای غیرقانونی اتفاق نیفتد، همچنین این کار برای حفظ محیط زیست هم خوب است که به جای استفاده از سی دی از نرم افزار استفاده کنیم.

این خواننده بیان کرد: من توقعی که از مخاطبانم دارم این است که بدانند دانلود غیر مجاز مصداق دزدی است. در کشوری که برای جان حیوانات اهمیت قائل هستند و کمپین تشکیل می‌دهند این توقع به جایی است که انتظار داشته باشیم مخاطبان از هنرمند خودشان هم حمایت کنند.

این هنرمند گفت: آلبوم پنجشنبه 25 شهریور ماه ساعت 9 شب از طریق سامانه ارائه می‌شود و آماده دانلود است.

وی در ادامه در مورد برنامه کنسرت‌هایش افزود: در 11 آذرماه سال جاری در دو سانس در برج میلاد کنسرت خواهیم داشت و بعد از آن هم تور کنسرت‌های شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار