چهارمین کنگره ملی شب‌ های شعر علوی به میزبانی شهرستان جهرم برگزار می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن نعمت ‌اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: چهارمین کنگره ملی شب‌ های شعر علوی همزمان با عید سعید غدیر خم با موضوع حضرت علی (ع) و واقعه غدیر به میزبانی شهرستان جهرم برگزار می شود.

وی افزود: این کنگره شعر همزمان با دومین همایش چراغ‌ داران شعر آیینی استان فارس روز های 25 و 26 شهریورماه با حضور اساتید برجسته شعر آئینی استان و کشور در تالار علامه امینی جهرم برگزار و شاعران در وصف مولای متقیان به شعر خوانی می ‌پردازند.

نعمت ‌اللهی ادامه داد: دبیرخانه این کنگره شعر، آخرین مهلت ارسال آثار را تا پایان روز 21 شهریورماه عنوان کرده و این زمان را غیر قابل تمدید دانسته است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می ‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک به‌ صورت تایپ شده به همراه مشخصات فردی و شماره تلفن تماس به آدرس alavipoem.jahrom@gmail.com ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم تصریح کرد: این کنگره به‌ همت مدیریت هیئت امنای مسجد امیرالمؤمنین (ع) جهرم و با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد برگزاری جشن ‌های غدیر و کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان جهرم برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: جهرم ، میزبان ، کنگره ملی ، شعر ، علوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار