وزیر خارجه اسبق آمریکا نامزدهای ریاست جمهوری را افرادی «گستاخ» و «مایه خفت ملی» خوانده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی یورونیوز؛ در ایمیل هایی که از کالین پاول وزیر امور خارجه سابق آمریکا هک شده است، وی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا را افرادی «گستاخ» و دیگری را «مایه خفت ملی» مورد خطاب قرار داده است. 

پاول در ایمیلی که هفدهم ژوئن به امیلی میلر، روزنامه نگار و دستیار سابق خود ارسال نموده است، درباره هیلاری کلینتون، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چنین می نویسد: «وی فردی حریص و جاه طلب مفرط است.»

وی در این ایمیل درباره دونالد ترامپ، دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می نویسد: «ترامپ نیازی به تخریب دموکرات ها ندارد؛ وی مایه شرم ملی و مورد نفرت بین المللی است.»

اینها عبارات و کلماتی است که کالین پاول، وزیر خارجه سابق آمریکا، نامزدهای ریاست جمهوری این کشور را با آن توصیف کرده است.

پیش از این آقای پاول در کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سکوت پیشه کرده بود. کالین پاول جمهوریخواه، که ژنرال چهار ستاره و بازنشسته ارتش آمریکا نیز است، اظهارات دونالد ترامپ درباره مذهب و محل تولد باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، را «نژادپرستانه» توصیف کرد.

کالین پاول، صحت ایمیل هایی که توسط هکرها به سرقت رفته است را تایید کرده است. این ایمیل به سایت دی سی لیکز که اسناد و مدارک را منتشر می کند، فرستاده شده است. این سایت با هدف تاثیرگذاری بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری اقدام به انتشار این گونه اسناد می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار