اصفهان؛

برگزاری جشن «ولایت علوی اکمال دین نبوی» در بقاع متبرکه استان اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری جشن «ولایت علوی اکمال دین نبوی» در بقاع متبرکه استان اصفهان با حضور خادمین حرم حضرت علی(ع) خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام رضا صادقی با اشاره به برنامه های دهه ولایت و عید غدیرخم گفت: آذین بندی بقاع متبرکه، برگزاری مراسم های جشن؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، ایستگاه صلواتی، عقد اخوت، توزیع نذری و برنامه هایی از این قبیل به مناسبت عید غدیرخم در بقاع متبرکه انجام می شود.

 وی افزود: جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی از برنامه های شاخص سازمان اوقاف و امور خیریه است که به مناسبت عیدسعید غدیرخم و دهه ولایت است که این جشن امسال در بیش از 140 بقعه متبرکه شاخص استان اصفهان برگزار می شود.

 حجت الاسلام صادقی ادامه داد: برگزاری جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در بقاع متبرکه استان اصفهان با حضور خادمین حرم حضرت علی(ع) امسال برگزار می شود و برنامه های شاخص در این مراکز صورت می گیرد.

 وی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی نیز به این مناسبت در بقاع متبرکه برگزار می شود که علاقه مندان با مراجعه به آستان مقدس امامزادگان می توانند کتاب مسابقه را دریافت و در این مسابقه شرکت نمایند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.