در شب عید غدیر خم ، عباسعلی پوربافرانی در جمع مردم شهرستان نایین با تبریک این عید ، خواستار همت مردم و تلاش مسئولان در جهت رفع مشکلات شهرستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده نایین در مجلس شورای اسلامی گفت : شهرستان نایین از توانمندیهای بسیار بالایی برخورداراست و برای رفع دغدغه ها و مشکلات موجود در شهرستان نیازمند همراهی مردم و پافشاری بر رفع مشکلات موجود است . 
وی با تاکید بر حضور مردم در صحنه و پافشاری بر حل مشکلات شهرستان گفت : اگر مردم در این راه مسئولان  راه همراهی نکنند نباید از مسئولان توقع داشت تا گامی برای مشکلات برداشته شود. 
عباسعلی پوربافرانی پس از شنیدن مشکلات مردم گفت: رسیدگی به وضعیت اقتصادی مردم دردستور کار دولت است ومردم هم دچار سختی های شدیدی هستند وفشار زیادی هم برمردم وارد می شود وتمام تلاش ما درمجلس برای رفع مشکلات اقتصادی مردم مناطق کویری است .
وی یکی از دغدغه های مهم و ضروری نایین راحفظ اشتغال موجود و توسعه اشتغال بیان کرد .
نماینده نایین  با اشاره به کارهای انجام شده در حوزه اشتغال و بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد : از بدو ورود به مجلس شورای اسلامی ، جلسات مختلفی با مدیران صنایع بزرگ و کوچک شهرستان تشکیل شد که از جمله آن اینکه به اتفاق مدیران کارخانه های  قطعه سازی توسعه عمران ، شاتون سازی و پویا نیستانک در ایران خودرو ،خواستار توسعه اشتغال دراین کارخانه ها شدیم که امیدواریم تا پایان سال حدود 200 نفر در این کارخانه ها مشغول به کار شوند. 
عباسعلی پوربافرانی در خصوص مشکلات حوزه بهداشت و درمان افزود : با پیگیری های انجام شده تا سال آینده بیمارستان حشمتیه نایین مجهز به دستگاه ام آر آی خواهد شد و سعی داریم مشکلات این حوزه را که زمانبر هست هر چه زودتر رفع کنیم. 
در پایان نماینده نایین و خوروبیابانک در خطاب به مسئولان گفت: با مسئولانی که مطابق خدمت مردم نباشند بدون شک برخورد می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.