فرماندار کبودراهنگ گفت: براي ادامه و آغاز طرح‌هاي عمراني 237 ميليارد و 344 ميليون ريال به شهرستان کبودراهنگ اختصاص يافت.

اختصاص بيش از 237 ميليارد ريال براي توسعه کبودراهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احسان قنبري افزود: بيش از 237 ميليارد ريال براي توسعه کبودراهنگ اختصاص يافته که اين اعتبار به منظور اجراي طرح‌هاي عمراني، ورزشي، فرهنگي، مذهبي، تجهيز و نوسازي مدارس، بهسازي و آسفالت روستاها در نظر گرفته شده است.

وي ادامه داد: در توزيع اعتبارات از محل استاني 78 ميليارد و 541 ميليون ريال، قانون استفاده متوازن (ماده 180) 125 ميليارد و 458 ميليون ريال و از محل دو درصد نفت و گاز 33 ميليارد و 345 ميليون ريال به شهرستان کبودراهنگ اختصاص يافت.

وي تصريح کرد: طبق برنامه‌ريزي‌ها اعتبارات پيش‌بيني شده امسال نسبت به سال‌هاي گذشته بيشترين تخصيص را خواهند داشت که مسؤولان دستگاه‌ها براي جذب کامل اعتبارات بايد بيش از پيش تلاش کنند.

قنبري خاطرنشان کرد: به همت و تلاش مسؤولان استاني و شهرستاني با وجود بسياري از مشکلات اقتصادي در هفته دولت امسال 157 طرح عمراني با اعتبار 215 ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد و عمليات اجرايي 4 طرح نيز با 41 ميليارد و 960 ميليون ريال آغاز شد.

گفتنی است، پارسال براي طرح‌هاي عمراني شهرستان کبودراهنگ 200 ميليارد ريال پيش‌بيني شده بود که 45 درصد اين اعتبارات تخصيص يافت.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.