مشهد؛

رژه یگان های نیروهای مسلح درخراسان رضوی

نیروهای مسلح خراسان رضوی درآغاز هفته ی دفاع مقدس با برگزاری مراسم سان و رژه اقتدارخود را به نمایش گذاشتند.

آغاز هفته ی دفاع مقدس با رژه یگان های نیروهای مسلح درخراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نیروهای مسلح خراسان رضوی، صبح امروزچهارشنبه همزمان با 31 شهریور ماه ودرآغازهفته ی دفاع مقدس با رژه یگان های مختلف ، جلوه ای از اقتدار و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

این مراسم با سخنرانی استاندار خراسان رضوی و حضور مسئولان نظامی و انتظامی و مدیران استان از میدان 15 خرداد مشهد آغاز شد .

فرود چتر بازان، رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح استان، پیاده نظام و سواره نظام جلوه ای از اقتدار بود.

تیپ ها و یگانهای لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع)، هوانیروز، پدافند هوایی، یگانهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج ، نیروی انتظامی با نظم و انضباط خاصی در این مراسم حضور داشتند.

امیر سرتیپ دوم ستاد امیر جهانشاهی فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان و فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، امیر عبدالله رشادی فرمانده پدافند شمال شرق کشور، سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) ، سردار امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی و دیگر فرماندهان نظامی و انتظامی در این مراسم حضور داشتند.

31 شهریورماه سالروز شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران در سال 1359 است که از آن پس در تقویم کشورمان به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری و با حماسه ها دلاورمردی های جوانان، مردان و زنان این مرز و بوم در دفاع از مام وطن و حفظ و اعتلای نظام جمهوری اسلامی و دین اسلام همراه شد.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.