شهردار اردبیل گفت: تکیه بر نیروی انسانی متعهد، دلسوز و کارآمد می‌تواند مجموعه شهرداری را متحول کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در مراسم معارفه مدیران جدید روابط عمومی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء از تغییر سه نفر از مدیران مجموعه شهرداری خبر داد.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی‌ها به منظور پویایی بیشتر مجموعه و برای فراهم کردن زمینه و تحقق بودجه مصوب شهرداری انجام می‌شود، اظهار کرد: دو نفر از مدیران ترجیح دادند تا با تغییر مسؤولیت در حوزه‌های مسؤولیتی که به عهده داشتند، مدیران جدید با ایده‌های جدید فرصت پیشرفت‌های روزافزون را برای شهرداری اردبیل فراهم آورند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه تکیه بر نیروی انسانی متعهد، دلسوز و کارآمد می‌تواند مجموعه شهرداری را متحول کند، عنوان کرد: مهندس خواجوی هم که پیش از این در سمت قائم مقامی شهردار فعالیت داشت، تا زمان اصلاح چارت سازمانی شهرداری اردبیل به سمت مشاور عالی شهردار انتخاب می‌شود.

لطف‌اللهیان با توصیه به کلیه مدیران شهرداری به دقت بیشتر و پیگیری جدی مسائل مربوط به امور حقوقی، مالی و قراردادی در حوزه‌های مسؤولیت خود، بیان کرد: ذخایر نیروهای انسانی ارزشمندی در مجموعه شهرداری اردبیل داریم و به منظور اینکه اختلالی در امر خدمات‌رسانی صورت نگیرد از همه مدیران درخواست داریم تا با تربیت نیروهای متعهد و دلسوز زمینه پیشرفت مجموعه در تمام ابعاد و خدمت به شهروندان قدرشناس اردبیل را فراهم آورند.

شهردار اردبیل افزود: عظیم مهاجری به عنوان سرپرست این سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و نادر جلیلی هم به عنوان سرپرست روابط عمومی شهرداری اردبیل انتخاب شدند.

لطف‌اللهیان گفت: در این جلسه همچنین با حکم شهردار، مسعود زمزم به عنوان معاون منطقه سه شهرداری و توماچ قلی‌زاده به عنوان سرپرست معاونت منطقه یک شهرداری انتخاب شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.