استاندار قم با اشاره به تلاش دشمنان برای نا امن کردن ایران اسلامی و به خصوص استان قم گفت: مشارکت بسیار خوب مردم موجب ثبات و امنیت کشور و استان شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونان استانداری قم طی سخنانی ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس افزود: رشادت و پایمردی مردم ایران در جنگ هشت ساله تحمیلی موجب اقتدار و صلابت نظام اسلامی و پیروزی در مقابل دشمن بعثی گردید.

استاندار قم با بیان این که دشمن طی دهه های اخیر در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده است، تلاش گروه های تکفیری برای نا امن کردن ایران اسلامی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: حضور همه جانبه مردم و مشارکت فعال ایشان همواره به عنوان یک عامل مهم در تامین امنیت کشور و به خصوص استان قم حائز اهمیت بوده است.

وی با اشاره به این که در چنین شرایطی مهمترین وظیفه مسئولان خدمت رسانی به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنهاست افزود: پاسخگویی در قبال مسائل مردم از مباحث مهمی است که باید توسط مسئولان دستگاه های اجرایی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

صادقی با تاکید بر ضرورت پرهیز مدیران از پرداختن به مسائل حاشیه ای خاطرنشان کرد: ارائه برنامه ها و گزارش عملکرد به مردم و مطبوعات در افزایش پاسخگویی و مسئولیت پذیری مدیران موثر خواهد بود.

انتهاي پيام/ج
برچسب ها: قم ، سخنرانی ، استاندار ، امروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار