فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: نیروی انتظامی امروزه به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام اسلامی در برقرای امنیت پایدار نقش محوری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری ،فرماندار شهرستان اندیمشک امنیت را مهمترین مطالبه مردم از نیروی انتظامی دانست و گفت:حفظ امنیت پایدار از سوی نیروی انتظامی نیازمند مشارکت همگانی است و همه در تحقق این مهم باید این نیرو را یاری کنند.

وی اظهار کرد:تقویت نیروی انتظامی و جایگاه آن موجب ایجاد هرچه بهتر امنیت و در نتیجه رفاه عمومی می گردد.

جهانگیری گفت:اقتدار ایران اسلامی مرهون تلاش فرزندان این مرز و بوم است و بواسطه امنیت پایدار ، زیرساخت های مختلف ایران اسلامی روز به روز در حال توسعه و رشد است.

وی بیان داشت:نیروی انتظامی خدمات بسیار مهمی در سطح کشور انجام داده و شهادت طلبی خادمان نظام اسلامی در نیروی انتظامی ستودنی است.

فرماندار اندیمشک آموزش حقوق شهروندی را لازمه همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی دانست و افزود:اصول اولیه نظم و انضباط اجتماعی و حقوق شهروندی باید از دوران دبستان و در سطح مدارس آموزش داده شود.

حجت الاسلام علی سپهوند رییس تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک هم با تجلیل از تلاش نیروی انتظامی گفت:تعامل مردم با نیروی انتظامی پایه گذار امنیت و اقتدار نظام اسلامی است.

وی با قدردانی از ماموران این نیرو از تلاش آنان در مقابله با آسیب ها و مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان قدردانی کرد.

سرهنگ اکبر کروندی فرمانده انتظامی اندیمشک هم با تشریح خدمات نیروی انتظامی در این شهرستان اندیمشک گفت:با تلاش نیروی انتظامی و همکاری کلیه دستگاههای امنیتی ، شهرستان اندیمشک برای مخلان امنیت ناامن شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.