کرمان؛

کمک 65میلیونی برای دانش آموزان بی بضاعت جیرفت

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت از کمک 647 میلیون ریالی مردم نوعدوست و خیران به دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان خبرداد.

کمک 65میلیونی مردمی برای دانش آموزان بی بضاعت جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، اسماعیل امیری در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‌ ها در این شهرستان گفت : جشن عاطفه‌ها در سال جاری از شهریور امسال همزمان با سراسر کشور با شعار مهر در انتظار همدلی آغاز شده است.

 وی با اشاره به اینکه مردم نوعدوست و خیران این شهرستان تاکنون 647 میلیون ریال به این دانش اموزان کمک کرده اند، افزود: این کمک‌ ها در قالب کمک نقدی و غیرنقدی از جمله اهدای نوشت‌ابزار، کیف، دفترچه و پوشاک بوده و در بین دانش آموزان بی بضاعت نیازمند توزیع شده است.

امیری از برگزاری جشن عاطفه‌ها ویژه مدارس در 120 مدرسه شهرستان جیرفت خبرداد و خاطر نشان کرد: این جشن به‌صورت نمادین با حضور مسئولان در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی ابرار برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: کمک ‌های حاصله در جشن عاطفه‌های مدارس برای توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند در اختیار سازمان دانش‌آموزی قرار می‌گیرد و در سال گذشته نیز 108 مدرسه در این مراسم شرکت داشتند که مبلغ 136 میلیون ریال جمع‌آوری و به دانش‌آموزان نیازمند کمک شده است.
انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.