سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: در بازی با ایبار باید به مسیر پیروزی بازگردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در جمع خبرنگاران درباره بازی بعدی تیمش برابر ایبار گفت:  این بازی در خانه خودمان برگزار می شود و می دانیم که محکوم به پیروزی هستیم. باید با قدرت وارد زمین شویم.حریفان ما به برنابئو می آیند تا خودشان را نشان دهند. نگران برنامه های ایبار نیستم و برای من، عملکرد خودمان مهم است. باید به مسیر پیروزی برگردیم و از دقیقه ۱ تا ۹۰ برای برد بازی کنیم.

وی همچنین در مورد دعوت نشدن بنزما به تیم ملی فرانسه اظهار کرد:این دیگر نظر مربی فرانسه است و من نمی خواهم وارد این قضیه شوم. سعی من در این است که بنزما را به بهترین روزهایش برگردانم و به تدریج در حال رسیدن به هدفم هستم.

زیدان در پایان در خصوص انتظارات بالای هواداران رئال گفت:اینجا رئال مادرید است. خودم بازیکن رئال بوده ام و می دانم که در این باشگاه توقعات چقدر بالا است. وظیفه من پیدا کردن راه حل برای برطرف کردن مشکلات است. مردم برای قهرمانی فصل گذشته ما در لیگ قهرمانان، ارزش زیادی قائل هستند ولی من می دانم که اگر فردا نتوانیم ایبار را شکست دهیم، در برنابئو چه چیزی انتظارمان را می کشد. باید رو به جلو حرکت کرده و بهتر شویم. می دانم که در چه تیمی مربیگری می کنم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار