قالیباف در اختتامیه سومین جشنواره تاکسیرانان برتر:

بزرگترین چالش جامعه ایرانی «اقتصاد» و «بیکاری» است

شهردار تهران گفت: بزرگترین چالش جامعه ما مشکل اقتصادی یکایک مردم است.

بزرگترین چالش جامعه ایرانی «اقتصاد» و «بیکاری» استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر قالیباف شهردار تهران در اختتامیه سومین جشنواره تاکسیرانان برتر که امروز(یکشنبه) برگزار شد، گفت: رانندگان تاکسی روزها و هفته ها در سرما و گرما در شهری آلوده و ترافیک سنگین خدمت می کنند و از این حیث شغل تاکسیرانان سختی خاص خود را دارد.

شهردار تهران بیان کرد: آنچه که در توان مدیریت شهری است برای بهبود وضعیت تاکسیرانان انجام می دهیم و از هیچ اقدامی دریغ نمی کنیم.

وی افزود: برخی از رانندگان تاکسی به دلیل شرایط بد اقتصادی و برای کسب رزق حلال از شهرستان به تهران می آیند و ما همواره سختی های رانندگان را می بینیم.

قالیباف با بیان اینکه مشکلات اقتصادی، سختی هایی را بر یکایک مردم وارد کرده است، گفت:  امیدواریم با رونق کسب و کار و حل مشکلات اقتصادی بزرگترین چالش جامعه ما یعنی بیکاری و اقتصادی سامان دهی شود.

شهردار تهران گفت: از تاکسی‌رانان خواهش می‌کنم که همیشه امانت‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهند و صداقت را پیشه کار خود کنند، خوشبختانه اتفاقاتی که شاهد آن هستیم نشان از آن می دهد که تاکسی‌رانان ما در حوزه امانت‌داری الگو هستند، چرا که یکی از رانندگان تاکسی در حالیکه خود محتاج بود بعد از پیدا کردن 10هزار دلار آن را به صاحبش بازگرداند.

قالیباف بیان کرد: کارهای عمرانی زیادی در شهر تهران انجام و در یک دهه گذشته به اندازه عمر شهرداری تهران پل‌های روگذر و زیر گذر ساخته شده است، ایران از نظر تعداد خودرو و اتوبان کمتر و بیشتر از سایر کشورهای دنیا نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار