امین‌زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت؛

منشور حقوق شهروندی پس از تأیید نهایی توسط رئیس جمهور منتشر می‌شود

دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: منشور حقوق شهروندی پس از تأیید نهایی توسط رئیس جمهور منتشر می‌شود.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهام‌ امین‌زاده دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم با حضور در جمع خبرنگاران پیرامون آخرین وضعیت منشور حقوق شهروندی گفت: منشور حقوق شهروندی پس از تأیید نهایی توسط رئیس جمهور، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: منشور حقوق شهروندی اوایل ریاست جمهوری آقای روحانی برای احترام به حقوق شهروندان تهیه و تدوین و ویرایش اولیه این منشور، همزمان با گزارش صد روزه رئیس‌جمهور بر روی سایت نهاد ریاست جمهوری منتشر شد تا مردم و متخصصان درباره آن اظهارنظر کنند.

امین‌زاده تصریح کرد: این منشور با معیارهای بین‌المللی و جهانی مطابقت دارد، همچنین الزامات قانون اساسی همچون رعایت حقوق اقلیت‌ها نیز در منشور حقوق شهروندی در نظر گرفته شده است. منشور حقوق شهروندی توسط رئیس‌جمهوری تأیید شده و ما منتظر دستور هستیم تا آن را منتشر کنیم.

دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در ادامه، نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم را مناسب ارزیابی کرد و اظهارداشت: نمایشگاه توانسته بود تلاش‌های سه سال گذشته دولت را نشان دهد، همیشه جای اینگونه نمایشگاه‌ها در کشور خالی بوده و سعی داریم برای دستاورد و نتیجه هر وزارتخانه چنین برنامه هایی را اجرا کنیم و به هر وزارتخانه نمره دهیم.

امین زاده افزود: در این نمایشگاه بیشتر به مسائل اقتصادی توجه شد و جای اقدام ها و دستاوردهای حقوقی انجام شده دولت خالی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار