وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود بخشی از گفتگوی خود در جلسه با مقامات مالزی را جهت همکاری مشترک دو کشور منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود از برنامه های سفر به مالزی خبر داد و در بخشی از پست خود نوشت که ایران و مالزی بایستی نقشه راه جامعی را طراحی کنند تا ظرفیت های بلقوه دو طرف به فعالیت درآید.

محمود واعظی نوشت : " امروز در مالزی به عنوان رییس کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی ایران و مالزی و در آستانه سفر رییس محترم جمهور به این کشور با آقای دکتر سری مصطفی وزیر تجارت خارجه این کشور دیدار و گفتگو کردم دو کشور دارای ظرفیت های بسیار بالای همکاری در بخشهای تجارت، صنعت و انرژی و حمل ونقل هستند و باتوجه به سفر تاریخی جناب آقای دکتر روحانی به مالزی فصل جدیدی از همکاری های همه جانبه بین دو کشور آغاز خواهد شد.

در این جلسه عنوان کردم که بایستی طرفین طراحی نقشه راه جامع کلیه ابعاد و روابط را مورد توجه قرار دهند وظرفیت های بالقوه دو کشور را به فعالیت در آورند".

گفتنی است رییس جمهور در ادامه سفر خود به منطقه آسیای جنوب شرقی، امروز، وارد کوالالامپور پایتخت مالزی شده و وزیر ارتباطات به عنوان رییس کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی ایران و مالزی هیات ایرانی را همراهی می کند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار