تمهیدات ترافیکی و ایمنی راه های گیلان در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی در نشستی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در این نشست گفت:  با توجه به در پیش داشتن تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلی پایان هفته و تردد زیاد خودرو در جاده ها و محورهای ورودی استان گیلان باید آمادگی کامل داشته باشیم باید میان دستگاههای خدمات رسان هماهنگی های لازم انجام شود .

حجت شعبانپور در بخش دیگری از سخنان خودحل معظلات احشام سرگردان را نیازمند فرهنگ سازی اعلام کرد وگفت:باید دراین زمینه از روشهای مختلف اطلاع رسانی بهره گیری کرد و از طریق ساخت فیلم و مستند اطلاع رسانی عمومی صورت گیرد.

وی كاهش تلفات و حوادث جاده ای را از مهمترین اقدامات این نشست عنوان کرد و افزود: امیدواریم با پیگیری مصوبات این نشست بتوانیم زمینه ای فراهم كنیم تا هرگز شاهد حوادث تلخ و ناگوار در سطح جاده های استان نباشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به انتقال حوزه راهداری به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت: به لحاظ عمر بالای ماشین آلات ،فرسودگی وپرهزینه بودن نگهداری آنها، با چالش جدی مواجه بودیم که با انتقال ماشین آلات به حوزه راهداری، انتظار داریم از سوی استان بودجه بیشتری به نوسازی ناوگان راهداری اختصاص یابد.

در این نشست تخصصی در زمینه راههای كاهش تصادفات جاده ای ، شناسایی نقاط پرتصادف راه ها ،ایمن سازی مدارس حاشیه راهها ،پیگیری در رفع ناهماهنگی در صدور مجوزهای ساخت وساز در حاشیه راهها ، پیگیری ایمن سازی مدارس وآموزش موتور سواران ،ایمن سازی در نقاط پرتگاهی واحشام سرگردان بحث و تبادل نظر شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.