سازمان انتقال خون استان اصفهان با تمام توان و امکانات موجود در خدمت عزاداران حسینی خمینی شهر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان گفت: به همه عزاداران توصیه می‌کنیم با تبدیل حرکت قمه‌زنی به نذر خون، علاوه بر تضمین حفظ سلامتی خود بتوانند با اهدای خون خود در درمان و سلامتی دیگران نیز سهیم باشند.

مجید زینلی افزود: امسال هم مثل سال‌های گذشته سازمان انتقال خون استان با همکاری ستاد مردمی خون شهرستان خمینی‌شهر برای عزاداران حسینی که تمایل به اهدا نذر خون‌ دارند، برنامه ویژه‌ای دارد وعزاداران خمینی‌شهری می‌توانند با ثبت‌نام در طرح نذر اهدای خون با دعوت‌ و درخواست سازمان انتقال در موعد لازم به‌ مرور به مراکز اهدا خون مراجعه کنند و به نذر و نیت خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه اخیراً انجمن هپاتیت ایران رسماً اعلام که یکی از مواردی که می‌تواند اشخاص جامعه را در معرض بیماری خطرناک هپاتیت قرار دهد روش قمه‌زنی است گفت: توصیه من به همه عزاداران حسینی و عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) این است که با تبدیل حرکت قمه‌زنی به نذر خون، علاوه بر تضمین حفظ سلامتی خود بتواند با اهدای خون خود در درمان، نجات بیماران و افراد نیازمند و سلامتی دیگران سهیم باشند.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه در ایام محرم و مخصوصاً روزهای تاسوعا و عاشورا تمام تجهیزات و نیروی انسانی لازم سازمان انتقال خون استان در خمینی‌شهر مستقر می‌شود، تصریح کرد: امسال در این ایام فقط در خمینی‌شهر مرکز انتقال خون دایر است و در مراکز شهر اصفهان امکان اهدای خون وجود ندارد.

زینلی گفت: با توجه به اینکه عملکرد ستادهای مردمی سیار و مرکز ثابت انتقال خون خمینی‌شهر کاملاً برای مردم خمینی‌شهر شناخته‌شده است، پیش‌بینی می‌کنیم نسبت به سال گذشته 10 تا 20 درصد رشد داشته و طی دو روز حدود یک‌هزار و 300 الی یک‌هزار و 500 نفر خون‌گیری انجام شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.